avantaje creare website

De ce este important sa iti faci un site web?

De-a lungul ultimilor ani, mediul business a trecut prin foarte multe schimbari, multe dintre acestea fiind rezultate ale evolutiei tehnologice. In anul 2020, tehnologia a accelarat fiecare schimbare si a constrans tot mai multe afaceri sa isi mute activitatea in spatiul virtual. De altfel, promovarea, mutarea si chiar reinventarea activitatii in mediul online-ul au fost principalele atuuri ale antreprenorilor in ultimele luni. A fost o strategia nu doar de a se mentine relevanti pe piata ci una care le-a adus o crestere semnificativa a vanzarilor.

Dar cum poti trece in mediul online rapid si in acelasi timp sa fii relevant pe piata in care activezi? Primul pas este crearea unui site web, care aduce avantaje bilaterale de la business la consumator. Daca nu esti convins, mai jos sunt cateva motive pentru care sa optezi pentru a-ti promova afacerea prin intermediului unui site web.

  1. Prezentarea detaliata a companiei

Site-ul web este o platforma utila prin care clientii pot face cunostinta cu firma ta, pot afla povestea, pasiunea si filosofia din spatele afacerii tale. Nu foarte multi clienti au disponibilitatea intr-un magazin fizic de a asculta povestea brand-ului, care de multe ori este un liant care stabileste relatia cu consumatorul, asa ca un site web poate fi un intermediant, o cale mult mai accesibila.

Pe langa prezentarea companiei si a activitatii acesteia, completeaza site-ul cu descrierea cat mai completa si detaliata a serviciilor si produselor, cu text, poze si video-uri. Aceste detalii vor oferi o mai multa increderea afacerii tale.

  1. Eficientizarea activitatii

Un site web poate suplini multe dintre activitatile din mediul offline. Spre exemplu, cu un minim efort poti actualiza oferta din portofoliu, ai posibilitatea de a aplica oferte sezoniere, de a extrage date cu privire la vanzarile dintr-o luna / an, sau poti vedea ce produs performeaza cel mai bine sau cel mai putin bine.

  1. Gestionarea relatiei cu clientii

Sunt zeci de pagini web pe care le acceseaza un client, intr-o zi, asa ca site-ul tau trebuie sa fie personalizat si sa defineasca cat mai bine serviciile si produsele pe care le ai in portofoliu. Aunci cand ai in vedere crearea unui website trebuie sa iei in considerare tool-urile care il ajuta pe consumator sa gaseasca cele mai bune informatii in cel mai scurt timp. Configureaza site-ul cu butoane de navigare precum search, meniu usor de accesat, pagina de contact, cos de cumparaturi, daca ai in vedere un magazin online, rezervare servicii sau plata cu cardul. De asemenea, ofera-le posibilitatea clientilor de a lasa feedback si review-uri paginii si serviciilor.

  1. Mai multa vizibilitate pentru website

Nu este suficient sa lansezi un site web pentru afacerea ta. Sunt zeci de afaceri ca ale tale si poate tot atatea au site-uri care le ofera aceleasi beneficii ca tine. Relevanta, diferentierea si constanta in promovare sunt principalele avantaje intr-o piata competitiva. Daca vrei sa ramai in continuare in preferintele consumatorilor, cel mai important lucru este mentenanta si optimizarea site-ului conform trendurilor, precum si indexarea link-ului catre site in Google astfel in cat sa apari in primele pagini de cautari. Realizeaza un design responsive pentru laptop, tableta sau telefon, optimeaza textului din site astfel incat sa fie relevant si investeste in crearea unui continut constant si util pentru consumatori.

Crearea unui site web nu este un risc pentru afacerea ta, ci este in mod evident un avantaj, o oportunitate in prezent care iti aduce beneficii si rezultate pe termen lung. Pe de o parte, companiile isi pot prezenta intr-un mod interactiv si creativ oferta, isi pot automatiza, optimiza si eficientiza activitatea, iar pe de alta parte clientii au acces facil la servicii alternative precum rezervare online ale produselor sau serviciilor, livrare la domiciliu sau plata cu cardul bancar.