beneficii magazin online

De ce sa iti faci un magazin online in 2021?

Suntem intr-o perioada in care lucrurile se schimba intr-un timp relativ scurt, iar cuvantul de ordine in mediul de business este adaptarea. Provocarile de zi cu zi si mai ales o criza de amploare cum este pandemia nu doar afecteaza modul de lucru si limiteaza interactiunilor cu oamenii, ci constrang micile afaceri sa vina cu solutii de supravietuire care pot fi puse in aplicare intr-un timp record. Iar una dintre solutii este prezenta in mediul online.

Nu este suficient sa fii prezent pe pagini de Social Media, ci punctul forte pentru o afacere, in aceasta perioada, este mutarea serviciilor si produselor pe stoc dintr-un magazin offline intr-un spatiu virtual, accesibil tuturor clientilor. De la restaurante la mici buticuri de haine si cadouri, showroom cu mobilier la florarii, farmacii cu produse naturiste si librarii, companiile sunt nevoite sa se adapteze si, cel mai important, sa fie relevante pentru clienti, poate chiar mai mult decat inainte.

Crearea unui magazin online are numeroase beneficii nu doar in aceasta perioada si tocmai de aceea poate fi un motor de crestere pe termen lung pentru afacerea ta. Daca inainte de perioada pandemiei tehnologia lua amploare si schimba strategia multor companii, anul acesta a accelarat si a adus schimbari importante pentru mediul de business. Dar care sunt beneficiile reale daca iei in considerare crearea unui magazin online?

  1. Prezenta 24 de ore

Din ce in ce mai multi oameni petrec mai mult timp in mediul online, in cautare de produse si servicii rapide pentru nevoile lor, fara a interactiona cu oamenii, iar acest lucru va ramane o constanta. Conform ultimului studiu realizat de Reveal Marketing Research, peste 43% dintre romani declara ca au facut cumparaturi in mediul online. Si acest lucru este posibil pentru ca magazinul online nu se inchide niciodata, este prezent oricand clientul are nevoie si este o modalitate eficienta si facila de a interactiona cu brand-ul.

  1. Automatizarea proceselor

Crearea unui magazin online faciliteaza modul de lucru al angajatilor. Desi interactiunea cu clientii este un mod de a-ti prezenta produsele si serviciile, in acest context, in care aceasta este limitata, lipsa ei iti poate aduce mai mult timp la dispozitie pentru alte procese. Pozele si descrierile produselor si serviciilor disponibile pe site suplinesc prezenta unei persoane in magazinul fizic. In plus, comenzile online se realizeaza mult mai rapid din fata unui calcultator.

  1. Eficientizarea logisticii

O solutie eCommerce este de fapt o solutie la foarte multe probleme pe care le intampinai inainte. De la actualizarea stocurilor intr-un mod automat pana la extinderea portofoliului cu noi produse intrucat magazinul online iti permite sa le „depozitezi” nelimitat  si adaugarea unor noi servicii de impachetare, consultanta la care adaugi si serviciile de curierat, sunt doar cateva dintre avantajele pe care le are afacerea ta. In functie de profilul tau, poti aduce un aport inegalabil afacerii tale din acest punct de vedere.

De exemplu:

  • Un magazin online cu haine sau decoratiuni iti ofera acum oportunitatea de a livra la nivel national unui numar mai mare de clienti.
  • Daca detii un restaurant iti poti extinde meniul si poti livra in acelasi timp mai multor persoane cu ajutorul parteneriatelor pe livrare mancare.
  • O florarie in mediul online poate avea acum un catalog variat cu aranjamente florale si plante, poate adauga servicii de impachetare cadouri si se poate adresa unui numar mai mare de persoane.

Magazinele online sunt in continua dezvoltare si ofera numeroase instrumente care eficientizeaza procesele din spatele business-ului, astfel incat sa ramai in contact permanent cu clientii tai si sa iti cresti vanzarile. Transforma aceasta perioada intr-o oportunitate pentru afacerea ta. Consulta avantajele pe care le ai pe termen lung, cere o oferta cu privire la crearea unui magazin online si intr-un timp scurt iti poti dezvolta afacerea.